Monday, August 20, 2007

Terug naar Leuven voor laatste chemo

De zesde en laatste chemo is vorige week niet doorgegaan en vanavond ga ik terug in de hoop dat morgen de behandeling start. Ik ben dan tot donderdagmiddag in Leuven.

Het einde van deze eerste behandeling is dus in zicht. De behandeling is goed verlopen, met weinig hinder....toch is het niet gemakkelijk om telkens weer af te wachten of het doorgaat en wat de ongemakken zullen zijn. Het is tijd dat die periode afsluit en dat ik de tijd krijg om rustig wat terug op krachten te komen...in de hoop dat de kanker enige tijd wegblijft.

De onzekere toekomst is nu een deel van mijn leven en ik tracht me daarmee te verzoenen...in de hoop dat er nog een leefbare periode komt !!!!

Dank aan allen die mee hielpen om me sterk te houden tijdens deze behandeling:familie, vrienden en verdere kennissen die de moeite deden om even kontakt te nemen. Ook aan het verplegend personeel en de dokters...mijn herstel is in grote mate in hun handen !

No comments: