Monday, December 24, 2007

Einde 2007: wensen

2007 was voor ons een bewogen jaar: diagnose van longkanker en vanaf 1/04 behandeling met chemo. Uit mijn verhaal kan je opmaken dat de behandeling goed resultaat gaf en zo kan ik deze eindejaarsfeesten nog gezond meemaken.

Voor 2008 hoop ik dat de kanker nog wat in rust blijft en, dat bij een eventuele heropflakkering, deze weer goed kan bestreden worden.
Het zou bijna een wonder zijn als ik de volgende Kerstmis nog gezond zou zijn...maar met deze hoop wil ik toch verder leven. Als de ziekte terugkomt heb ik nog genoeg tijd om daarmee bezig te zijn !

Aan al de lezers van deze blog wens ik ook prettige kerstdagen en eindejaarsfeesten. Voor het nieuwe jaar wens ik iedereen een goede gezondheid en een frisse geest om elke nieuwe dag rustig en bewust te beleven: elke dag is de eerste dag van de rest van je leven !

Ook nog veel dank voor het meevoelen !!!

Marcel en Maria

2 comments:

kleinetuinkabouter said...

Beste Marcel en Maria,
"Elke dag is de eerste dag van de rest van je leven"..
Dit hebben jullie hier zo prachtig verwoord..
Menig mens heeft de hoop opgegeven,
is bitter geworden, heeft zich "afgekeerd" van de maatschappij...
Verschillende "onbekende" vrienden
hebben ons verlaten; en dit doet pijn..
Vandaag is het Nieuwjaar!
De eerste dag....van het begin van ons nieuw leven!

CARPE DIEM

groetjes,

Daniƫl

Theo said...

Beste Marcel en familie,

Vooreerst de allerbeste wensen voor een gezond en hoopvol 2008.

Wij verheugen ons ten zeerste nu blijkt dat ge de bovenhand haalt op uw kwaal. Doe zo voort !

Alles goed en veel sterkte.