Saturday, March 31, 2007

Enkele moedgevende mails die ik ontvangen heb

30 maart
Dag Marcel,

Beetje schrikken en totaal onverwacht kwam het nieuws van jouw ziekte.
Marcel jij, een gezonde man met veel interesse. Het kwam als een donderslag
bij heldere hemel. We staan nooit bij onszelf stil, als het over gezondheid gaat!
Maar op zekere dag worden we ermee geconfronteerd in onze nabije omgeving
of bij onszelf.
Mag ik jou, niettegenstaande deze moeilijk periode, een goede raad geven,
geef de moed niet op, blijf vechten, er is immers veel hoop dat de kwaadaardige
cellen kunnen bestreden of zelfs uitgeroeid worden.
De laatste maanden heb ikzelf van dichtbij zieke mensen zien beter worden,
ze gaven de moed niet op, en dat is heel belangrijk tijdens het genezingsproces.
Ik was één tussen hen, heb heel veel steun gekregen van vrienden rondom mij,
en ik kan jou verzekeren dat doet deugd, dat doet goed om te volharden en
positief te blijven.
Ben verleden week zelf ook nog twee dagen naar kliniek gemoeten, doch geef
ik het niet op en zal met mijn wandelingen starten zoals beloofd.
Beste Marcel ik wens je verder heel veel moed en sterkte

23 maart


We hebben de spijtige resultaten van de onderzoeken vernomen.
Wij van onze kant zullen ook zo positief mogelijk tegen deze situatie aankijken. We zullen ons voorstellen dat gij de juiste therapie voor uw geval krijgt. En we zien u als de enthousiaste familieman, fietser, wandelaar en liefhebber van de natuur.
We geloven dat de dokters en onze gezamelijke verbeeldingskracht hun werk doen en dan komt alles terug in orde.

20 Maart

Marcel.

Zoals U dat opneemt en beoordeeld dat is volgens mijn mening de goede ingesteldheid.
Bijtijds laten onderzoeken goed opvolgen en geen paniek dat is nergens voor nodig.
Op die manier kunnen zij en jij zelf veel tot een goede oplossing brengen op de dag van heden.
En met de steun van uw vrouw en kinderen familie en uw vrienden zult ge dat allemaal rustig verwerken.

No comments: