Wednesday, July 18, 2007

Vierde chemocyclus dag 4.22

Gisteren was ik naar Leuven gegaan om een scan te laten nemen en met de hoop dat de vijfde chemo zou kunnen starten. Vandaag ben ik moeten terugkomen na de scan. Het aantal witte bloedcellen was opnieuw te laag om de vijfde chemo te beginnen. Die is nu uitgesteld tot volgende week dinsdag.
De scan is wel genomen en heeft weer goede resultaten gegeven: de kwaadaardige cellen zijn weer sterk afgenomen. Dat is een heel geruststellend resultaat.

Eigenlijk had ik geen uitstel verwacht want mijn gezondheidstoestand was en is heel stabiel...blijkbaar kan je aan niets merken dat je witte bloedcellen te laag zijn (als je geen ontsteking oploopt). Nu is het weer een week wachten om een stap vooruit te geraken....

Intussen dank aan de vele bezoekers en aan al wie op de een of andere manier meewerkt aan mijn herstel.

No comments: