Tuesday, June 10, 2008

Reacties

Enkele reacties

Hello Marcel,
Oef !! Leven met kanker maakt ons in alle geval veel bewuster dat we leven en meer dan ooit beseffen wat het leven waard is en dat maakt ons meteen ook attenter. Marcel, Het moet je toch ook meer veiligheid geven als je zo nauwlettend gevolgd wordt want je eigen
gewaarwordingen zeggen dan toch niet alles over de volledige realiteit. Zou het ook niet kunnen dat de angst die in ons leeft ook stoornissen te weeg kan brengen die we dan weer gewaarworden?

Je mail heeft me ontzettend gelukkig gemaakt. Ik hoop dat je volgende maandag ook goed nieuws krijgt. In ieder geval is de manier warop de ziekte opgevolgd wordt zeer geruststellend.
Er wordt niets aan het toeval overgelaten. Ik kan me echter wel inbeelden dat niettegenstaande de goede zorgen en opvolging, de spanning soms groot is. Daarom is het ook zo goed dat je er over kunt praten, alhoewel ik denk, dat wat diep binnenin iemands hoofd en hart omgaat, dikwijls niet prijsgegeven wordt. Angst, onzekerheid en zorgen en de pijn die met deze gevoelens samengaan, worden misschien niet bewust verborgen, maar er mee naar buiten komen, is ook niet gemakkelijk. Marcel, doe er alles aan om een mooie zomer te hebben, om te genieten als een gezond mens.

Het is weer en tijdje geleden dat ik iets van mij heb laten horen, maar ik ben je wel blijven volgen op je blog hoor. Ik ben héél blij voor jou en je familie met het goede nieuws van de laatste scan. Het ziet er naar uit dat de zomer voor jullie fantastisch leuk zal worden.

Marcel,
Opluchting op alle fronten !!!
Veel plezier gewenst met het maken van plannen.

Dit soort spanning kan een mens best missen!
Gelukkig kun je weer vooruit kijken en proberen te genieten van alles wat je goed doet en blij maakt.
Vriendelijke groeten

No comments: