Monday, June 9, 2008

Verder onderzoek positief

Vorig bericht was al positief. Vrijdagmorgen stond ik echter op met een stekende pijn in de linkerlong. Samen met het opgeven van bloed begon ik er stilaan van overtuigd te geraken dat de volgende chemo snel zou komen...het waren heel gespannen dagen !
Vandaag was er dan de broncoscopie om alles verder te onderzoeken. De behandelende dokter was zeer duidelijk na het onderzoek: er was geen spoor van kankercellen in de longen en ook van ontstekingen was niks meer te merken. Dit was het meest positieve nieuws dat ik kon verwachten en ineens voelde ik me weer gezond. De pijn aan de long is trouwens weg en bloed merk ik ook niet meer.
In plaats van te wachten op chemo , kan ik nu weer terug plannen maken (de volgende afspraak voor een scan is op 14/08)

Leven met kanker kan toch spannend zijn !!!!!

No comments: