Tuesday, June 26, 2007

Derde chemo-cyclus dag 3.28

Vandaag mag ik naar Leuven om morgen de 4de cyclus te laten starten. Eerst een week uitstel, en dan nog eens een dag...het vraagt wel heel wat soepelheid en mentaal weegt het door ! Gelukkig heb ik de voorbije week aangename bezoekers gehad en dat maakt het gemakkelijker te verwerken en de tijd vliegt dan voorbij.

Mijn toestand is nog steeds stabiel...en dat is toch wel het belangrijkste. Als ik stress vermijd, kan ik alles doen wat ik wens te doen.

Mijn gazonnetje staat nu mooi groen. Een maand terug stond hij vol madeliefjes en mos. Ik kocht een product "3 in 1" en na een paar weken was al het ongewenste weg en bovendien groeide het gras welig groen. Spijtig dat men bij de mensen er niet in slaagt om een kenmerk van de kwaadaardige cellen te vinden, deze te detecteren en te vernietigen, zonder de gezonde cellen mee af te breken...zo zou kanker vlug te genezen zijn !!!!

Ik weet wel dat er veel onderzoek gebeurt door heel verstandige mensen en ik ben daar gelukkig mee....maar toch zou ik graag meer van de medische wetenschap kennen om meer inzicht te krijgen in wat er met mij gebeurt. Indien medisch geschoolden dit ook lezen dan zou ik een reactie van hen erg appreciƫren !!

Nog vriendelijke groeten en dank aan al die mensen die met me meevoelen: weet dat ik nog steeds genezende ben !

No comments: