Saturday, June 2, 2007

Terug thuis, dag 3.4

De vierde dag na mijn derde chemo-cyclus voel ik duidelijk dat na elke periode de moeheid een grotere rol gaat spelen. Het vraagt meer inzet om initiatieven te nemen en alles gaat minder vlot (fijne motoriek,gedachten ordenen, typen).
Nochtans heb ik weinig hinder: de eetlust is nog goed, stoelgang normaal, goed slapen...dus alles in orde om snel te herstellen !

In gasthuisberg ben ik weer zeer goed opgevangen: ik heb bewondering voor de inzet van de verpleegkundigen: correct, stipt en vriendelijk!

Ook thuis is de opvang ideaal: door de inzet van buren en familie is alles rondom (hagen en gazon)en in huis netjes, beter onderhouden dan wanneer ik alles zelf deed !

Ik voel me dus overal zeer goed gesteund en dat geeft me de moed om mezelf toch fit te houden.

No comments: