Friday, June 8, 2007

Toestand stabiel op dag 3.10

Het is nu namiddag op een heel warme dag...even tijd om een berichtje te maken (buiten te warm !)

Mijn toestand is stabiel gebleven en het zijn alleen de vermoeidheid en het gevaar voor infecties waarmee ik ernstig moet rekening houden.Ik verzorg mijn middagdut goed ,ga op tijd slapen en breng mijn dagen rustig door. Zo is het goed doenbaar ook al heb ik een infectie in de mond gekregen. Om die te genezen heb ik antibioticum moeten nemen en dat lijkt te werken. Dus alles bij elkaar nog goed en rustig functioneren...als het zo mag blijven dan zal het niet zo moeilijk zijn om alles te verwerken.

Mijn nieuwe computer heb ik al in gebruik: handig en mooi speelgoed.
Volgende zondag (10/6) ga ik nog eens een vakantie proberen. Met mijn tweelingzuster mag ik meerijden naar Renesse in Zeeland (2 nachten). Ik moet daar alleen maar zorgen voor mijn eigen rust vlakbij de zee en de duinen...vermoedelijk kan ik dat nog wel aan !!!!

No comments: