Tuesday, May 1, 2007

2de cyclus chemotherapie

Kort wat nieuws vanuit Gasthuisberg:
De 2de cyclus van de chemotherapie is maandagmorgen gestart. Het bloed was dus terug op peil. Vandaag ben ik langs geweest en ik heb kunnen zien dat alles vlot verloopt met onze va:
  • hij voelt zich goed en heeft (nog) geen last van de chemo.
  • we hebben zelfs even zitten "zonnen" op het balkon.
  • hij is de grootste eter van de hele gang, aan eetlust dus geen gebrek.
  • hij zei "ik ga maar in mijn bed liggen omdat anders niemand gelooft dat ik ziek ben" ... humor sterkt.
  • hij heeft een goed gesprek gehad met de dokter.
  • hij is heel tevreden over de aanpak en de verpleegsters.
Morgen is hij al terug thuis.
Op 22 mei (start van de 3de cyclus) wordt er opnieuw een CT scan gemaakt en zal dus een eerste evaluatie (en eventueel bijsturing) van de behandeling mogelijk zijn.
We hopen dat het zo vlot blijft lopen ...

Lieve groetjes