Sunday, April 22, 2007

Eerste periode-dag 20

Nog één dag en dan is de eerste chemo-periode voorbij....morgenavond ga ik terug naar gasthuisberg voor de 2de chemo.
Zelf heb ik het gevoel dat ik goed hersteld ben na die eerste kuur: ik heb deze week mijn gewone activiteiten kunnen hervatten (vergaderen, fietsen , wandelen en lezen). Alles wel op een rustig tempo, maar toch op een manier dat ik er kon van genieten.
Op 10 april is bovendien mijn 6de kleinkind geboren (Noortje bij onze Bart en Leentje) en alles is daar goed verlopen....dat heeft natuurlijk mee voor de nodige afwisseling gezorgd.

Voor de volgende behandeling ben ik wel wat zenuwachtig....

2 comments:

Marcel said...

vorig bericht is niet geplaatst door Maria, wel door Marcel.
Vanaf nu kunnen Maria en mijn kinderen ook berichten plaatsen.

lieve said...

Dag va,

Je moet je niet zenuwachtig maken, daar win je niks mee. Maar ik moet toegeven dat ik ook een beetje zenuwachtig ben ...
Je bent goed in form dankzij je fysieke trainingen en we branden onze kaarsjes ... dat gaat je allemaal helpen!
PROFICIAT met je ster! Ik ben ontzettend trots op je!!! Geef ze een speciale plaats, ook in je hoofd ... daar kan je kracht uit putten.

Ik kom dinsdag zeker eens langs in Leuven om mijn verjaardagszoenen op te halen :-)

We duimen mee voor een vlot en goed verloop, net zoals de vorige cyclus.

Dikke kus, ook voor ons moe.