Thursday, April 5, 2007

Terug thuis

Ons lieve heeft me deze middag thuis gebracht. Deze voormiddag mijn laatste chemo gahad van deze eerste fase. Van de neveneffecten voel ik nog niets, alleen een wat verwarde kop en wat moeheid. Ik eet nog met smaak en mijn temperatuur is heel normaal.

Nu kan ik ook terug mails beantwoorden en telefoon aanpakken...als het teveel wordt dan zeg ik het wel. Ik vraag me trouwens af of jullie deze blog zinnig vinden en wat je ervan denkt (een beetje terugkoppeling zou ik plezant vinden). Voor mezelf is het een open dagboek dat me toelaat om meer zicht te krijgen op het verloop van mijn ziekte.
Binnen een paar weken heb ik een nieuwe laptop zodat ik zelfs in de kliniek wat kan noteren en doorsturen (er is een aansluiting voorzien op de afdeling !)....het is een speeltje dat ik me veroorloof in deze periode. Morgen wat meer over het verder verloop van de behandeling.

No comments: