Tuesday, April 24, 2007

Tweede chemo-behandeling uitgesteld

Vandaag naar Gasthuisberg geweest om een poortkatheder te laten plaatsen en de 2de chemo te starten. De katheder is geplaatst en dat is vlot verlopen. Hij is onderhuids ingeplant zodat ik nu een wondje heb dat deze week moet genezen....veel hinder heb ik er niet van maar ik moet wel voorzichtig zijn met bewegen en kracht.

De 2de chemo heeft men niet gestart. Het niveau van mijn witte bloedcellen is nog niet voldoende hersteld om veilig de chemo-kuur te starten. Het is nu uitgesteld tot volgende maandag (zondagavond binnengaan) dinsdag en woensdag. Dat betekent dat ik een bijkomende herstelweek heb en ik zal er met dit goede weer maar proberen van te profiteren. Wie van plan was op bezoek te komen kan dit deze week (zaterdag niet want dan ben ik in Zulte voor de baby-drink).

No comments: